Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



Star Trek: Hidden Evil
Mission Training:
Dojděte k Romulanovi stojícímu před Vámi a aplikujte na něj Vulkánský nervový stisk. Pak vytáhněte phaser a sestřelte všechny útočící roboty. Po tréninku odejděte pryč ze simulátoru.

Mission 1:
Vyběhněte ven z místnosti. Po cestě se dejte nejprve vpravo a pak rovně nahoru. Na křižovatce zahněte vpravo (z pohledu Sovoka). Pokračujte po cestě doprava a dorazíte k místu vykopávek. Nastupte na výtah, stiskněte konzolu vpravo a sjeďte dolů. Tunelem vlevo doběhněte až k Picardovi stojícímu u transportéru a převezměte od něj nalezený předmět. Úplně stejnou cestou se vraťte k Datovi a předmět mu odevzdejte k analýze.

Mission 2:
Připravte si phaser a vyběhněte z místnosti. Hned za hromadou nakupených předmětů vlevo od vchodu na Vás číhá proradný Son'a. Zabte ho a pokračujte dál po cestě. Za bednami vlevo před Vámi je další Son'a. Po jeho eliminaci doběhněte pokojně až k místu vykopávek, kde Vám Dat přikáže najít panel ovládající silová pole. Jakmile spolu domluvíte, zaútočí na Vás zezadu další Son'a, po kterém zbude hypospray. Běžte cestou nahoru kolem dokola budovy. Zastřelte strážce hlídajícího ovládací panel a vypněte silová pole. Vraťte se stejnou cestou k Datovi. Až na sebe začne soustřeďovat palbu, zůstaňte klidně stát, kde jste a oba dva Son'a zabte. Od výtahu jděte tunelem vlevo k teleportu. Postavte se před kruh v zábradlí a použijte předmět, který nalezl před chvílí Picard. Teď musíte složit rébus. Vkládejte postupně tyto znaky:

První puzzle

Mission 3:
Běžte po kamenné lávce až ke druhému zařízení na aktivaci teleportu (alien talisman - conductors) modré barvy a seberte ho. Vezměte si tricorder a na stěně vlevo najděte zdroj silového pole. Vezměte si do ruky phaser a zdroj zničte. V ten moment na Vás zaútočí dva štíři, tak je zabte. Pak běžte skrz vchod do další místnosti a na křižovatce zahněte vlevo a vběhněte do vedlejší místnosti. Zabte útočícího štíra a vážku. Seberte povalující se baterii (power cell). Běžte zpátky na křižovatku a zahněte vlevo. Uprostřed další křižovatky na Vás zaútočí dvě vážky. Vyřiďte je a seberte hypospray. Běžte vpravo k dalšímu teleportu, u kterého použijte modrý talisman a vložte tyto znaky:

Druhé puzzle

Při levé straně dojděte ke žlutému ovládacímu panelu (musíte dávat pozor na příšerku ukrytou v trubce, která je prozatím nesmrtelná) a vypněte tok částic. Vezměte si do ruky baterii a stoupněte si přibližně na místo, kde jste se objevili po transportu. Za chvíli si to přištráduje brouk, který bude mít tu smůlu, že ho sežere příšerka z trubky. Dojděte zase opatrně zapnout tok částic.

Mission 4:
Opatrně proběhněte kolem příšerky a chodbou vpravo dojděte k teleportu. Použijte fialový talisman. Vezměte si phaser a počkejte na štíra. Pak běžte známou cestou až na druhou křižovatku, kde se tentokrát dejte rovně a vstupte do dveří. Vyrazte chodbou vlevo a zbavte se dvou štírů a Son'a, kterému vezměte zelený talisman (alien talisman - grotto). Běžte zpátky dveřmi a hned na první křižovatce se nenechte překvapit štírem zprava. Pak jděte na druhou křižovatku a z ní do transportní místnosti vlevo. Použijte zelený talisman a vložte tyto znaky:

Třetí puzzle

Teď musíte projít mezi horkými výpary. Na první překážce si počkejte, až na chvíli ustane chrlit páru prostřední plotna, u druhé vyčkejte, až přestane chrlit první plotna, stoupněte si na ni, a až přestane druhá, rychle na ní přeběhněte. Vezměte si hypospray. No a do třetice si počkejte až přestanou chrlit libovolné dvě plotny, připravte si phaser a vstupte do laboratoře. Pobijte všechny čtyři Romulany. Po posledním Vám zbude odběrač genetických vzorků (genetic sampler), který seberte.

Mission 5:
Vraťte se zpět do místnosti s výpary a zůstaňte stát ve vchodu. Vezměte si odběrač vzorků a počkejte, až k Vám doběhnou malá zvířátka odolná proti páře. Jakmile budete moci, vezměte si jejich genetický vzorek (heat resistance). Na druhé straně laboratoře je chodba vedoucí k teleportu, u kterého použijte modrý talisman. Phaserem zabte nyní už smrtelnou příšerku z trubky a vezměte si genetický vzorek z mrtvého brouka (consume energy). Běžte k teleportu a použijte fialový talisman. Běžte na první křižovatku, kde Vás přepadne vážka. Pokračujte rovně a na druhé křižovatce už Vás čeká další vážka. Jděte stále rovně, na třetí křižovatce je překvapivě třetí vážka. Projděte dveřmi a chodbou vlevo dojděte až k ovládacímu panelu, který použijte a na jeho dotaz ohledně vytvoření nového organismu odpovězte OK. Vezměte si do ruky opět baterii a běžte zpátky. Na první křižovatce se dejte vpravo a vběhněte do místnosti, kde na Vás čeká Picard, který Vám dá červený talisman (alien talisman - surface). Talisman použijte u teleportu a vložte následující znaky:

Čtvrté puzzle

Mission 6:
Běžte vlevo přes lávku a zabte útočícího Son'a. Vezměte si jeho červenou kartu (Son'a passcard) a vraťte se zpět. Zabte dalšího Son'a, po kterém zbude disruptor a zastavte laser pomocí panelu vpravo nahoře. Jakmile opustíte místo vykopávek, zaútočí na Vás první maskovaný Son'a. Běžte dál jedinou možnou cestou těsně kolem budovy. V úzké uličce se Vám postaví hned dva Son'a, vyřiďte je oba. O kus dál na Vás začnou útočit roboti. Sestřelte jednoho a seberte ho (drone) (nemusí to jít napoprvé). Rychle běžte dál, dokud nenarazíte na skupinu maskovaných Son'a. Vraťte se zpět a před dveřmi do budovy zabte Son'a, vezměte si jeho modrý klíč (basement key) a vstupte do dveří. Uvnitř na Vás okamžitě zaútočí další Son'a. Zabte ho, běžte do vedlejší místnosti a zabte i druhého. Na konci stolu ve druhé místnosti vidíte ovládací panel. Dojděte k němu a stiskněte ho. Zpřístupní se Vám tak výtah. Vstupte a zvolte suterén (basement level). Vystupte z výtahu a stiskněte ovládací panel proti Vám. Vraťte se do výtahu a vyjeďte do horního patra (upper level). Vystupte a zabte maskovaného Son'a. Dojděte ke konzole a vložte kód 328509 a potvrďte přeprogramování robota stiskem OK. Sjeďte výtahem do přízemí (ground level) a vyjděte z budovy. Běžte cestou vpravo a v úzké uličce počkejte na svého robota. Běžte o kus vlevo a vběhněte do trávy. Nepřibližujte se příliš k budově nebo Vás usmaží laser. Braňte se robotům a čekejte, až celou situaci vyřeší Váš robot. Pak běžte úzkou uličkou zpátky na tržiště (místo kde jste narazili na početnou skupinu maskovaných Son'a) a zabte vůdce vzpoury a jeho tři nohsledy. Nezapomeňte si vzít hypospray a pak běžte uličkou vlevo až narazíte na dva Son'a, které vyřiďte. Běžte do místnosti, kde Vaše dobrodružství na planetě Ba'ku začalo.

Mission 7:
Vyjděte ven ze dveří a počkejte, až se Romulané rozejdou ke konzolám. Potom zezadu uspěte Vulkánským nervovým stiskem toho, který je Vám blíže a pak i toho druhého. Dejte si ale pozor na žluté senzorové pole, které Vás odhalí i maskovaného a spustí poplach. Až vyřídíte druhého Romulana, stiskněte jeho panel, čímž vypnete silové pole. Pokud budete potřebovat dobít energii ve Vašem maskovacím obleku, schovejte se někam, kde Vás Romulané neuvidí, vypněte ho, počkejte, až se dobije a zase ho zapněte. Po deaktivaci silového pole proběhněte mezi oběma senzorovými poli do podchodu. Z něj se vydejte vpravo k Romulanovi u výtahu a uspěte ho. Výtahem vyjeďte nahoru a počkejte, až Romulan hlídkující v horním patře dojde ke konzole a vyřiďte ho taktéž. Potom jděte do dveří a vstupte do spletitých chodeb romulanské základny První patro romulanské základny(viz první přiložená mapa - Vaše pouť na ní začíná ve Velké hale). Hned za dveřmi hlídá Romulan, jděte za ním a až se zastaví přede dveřmi, tak ho rychle uspěte a vezměte si jeho modrý klíč (blue access key). Pokračujte rovně dveřmi, dejte si pozor na senzorové pole a běžte dál až na konec chodby, kde se dejte vpravo. Běžte dál, až narazíte na menší dvířka po pravici. Udělejte ještě pár kroků, abyste přilákali strážce a vběhněte do místnosti za menšími dvířky. Tady si počkejte, až stráž dorazí ke konzole a složte ji. Konzolu pak stiskněte. Vyběhněte z místnosti a pokračujte dál chodbou až na konec, kde se dejte opět vpravo. Chodbou se dostanete do místnosti, kde se dejte dveřmi vpravo a držte se při levé stěně. Počkejte, až se Romulan zastaví u dveří a uspěte ho. To samé pak proveďte s jeho kolegou, od kterého převezměte červený klíč (red access key) a vraťte se do předchozí místnosti. Pokračujte protějšími dveřmi až do výtahu.


Mission 8:
A bude se střílet, takže disruptor do ruky a jdeme na to!Druhé patro romulanské základny(Druhé patro stanice zobrazuje druhá přiložená mapa - začínáte ve Výtahu). Běžte rovně chodbou a za dveřmi zastřelte malého pavouka. Pokračujte až úplně k silovému poli. Budete svědky toho, jak velký pavouk zabije Romulana. Vyndejte tricorder a vlevo těsně před silovým polem najděte jeho zdroj, který pak disruptorem zničte a běžte dál chodbou, až narazíte na polootevřené dveře. Počkejte až za nimi proběhne Romulan pronásledovaný malým pavoukem a vejděte. Pokračujte dveřmi po levici, zbavte se Romulana a běžte chodbou až k velkému pavoukovi. Po jeho eliminaci vyběhněte ven do nedostavěné části základny. Stiskněte ovládací panel, čímž vypnete silové pole bránící Vám v postupu, ale současně pustíte dva velké pavouky, které zastřelte a tunelem proběhněte na druhou stranu základny. Vstupte do dalšího labyrintu chodeb a za prvními dveřmi sestřelte malého pavouka na stropě. Pak běžte dál protějšími dveřmi, až narazíte na potemnělou místnost. Vstupte do dveří po levé ruce a zbavte se dvou malých a jednoho velkého pavouka. Od vědce dostanete modrý klíč (blue access key). Vracejte se zpátky až na první (a jedinou) křižovatku v této části základny a dejte se vpravo a doběhněte na další venkovní prostranství. Stiskem ovládacího panelu vypněte silové pole a proběhněte do třetí části základny. Běžte dál až na první křižovatku, kde odbočte doleva. Útočící medúzy postřílejte. Na další křižovatce vstupte dveřmi po pravici do transportní místnosti a zastřelte Romulana. Stoupněte si ke konzole, u které pracoval a přivolejte ostrahu z oblasti C129 (area C129). Připravte zbraň a objevivšího se strážce zabte a seberte jeho červený klíč (red access key). Teď se vraťte na první křižovatku a dejte se dveřmi vlevo. Postarejte se o dotírající medúzy, pokud tu nějaké zbyly a chodbou běžte rovně až k sémi (seed). Běžte po rampě nahoru, cestou seberte hypospray. Nastupte na výtah a sjeďte dolů. Vezměte si do ruky odběrač vzorků a vezměte si vzorek sémě. Razte zpátky (to už začnou sémě bránit dvě medúzy a malý pavouk, kteří se stále objevují, takže si prostě udělejte cestu ven a utečte). Teď musíte dopravit vzorek sémě vědci, tzn. běžte stále rovně, proběhněte mezi silovými poli do druhé části základny, na první křižovatce se dejte vlevo a běžte až k vědci. Na toho útočí zombie, tak ji zrušte a odevzdejte vědci vzorek. Připraví tak zbraň (injector cartridge), kterou sémě zničíte. Takže se vraťte k sémi. Udělejte si životní prostor a panelem vlevo před rampou vypněte pohybující se injektor. Sjeďte dolů výtahem a vložte cartridge do injektoru (jde to pouze z jedné strany a to zleva). Vyjeďte zase nahoru a pomocí panelu před rampou injektor opět spusťte.

Mission 9:
Jděte ven z ošetřovny, cestou seberte hypospray a ozbrojte se disruptorem. Po pár krocích na chodbě se vědec promění v zombii, kterou zabijte a vraťte se zpátky na ošetřovnu. (Pozor! Zombie mají někdy chuť oživnout, proto je vždy pokud to jde, rychle dorazte). Najděte otevřený průlez a prolezte jím. Běžte chodbou a na křižovatce se dejte vlevo. Za dalšími dveřmi je křižovatka, kde na Vás číhají dva krabi, zabte je a běžte dál rovně až do výtahu. Mapa Enterprise-E(Tady začíná třetí mapa). Z výtahu jděte rovně, na křižovatce na Vás zaútočí velký pavouk. Zahněte vpravo. Na další křižovatce číhá krab. Běžte rovně, s další křižovatkou přichází další krab. Běžte stále rovně, křižovatkou proběhněte rovně a na další vyřiďte velkého pavouka. Zahněte doprava a doběhněte do místnosti na konci chodby a pomocí panelu zapněte silové pole kolem levé pavlače (port balcony). Běžte ven ze dveří a stále rovně. Za druhou křižovatkou čeká krab. Běžte pořád rovně a vlezte do průlezu, kterým se dostanete ke konzole, do níž vložte autorizační kód 3540236 a potvrďte OK. Průlezem prolezte zpátky a běžte zase ke konzole regulující silová pole ve strojovně (běžte tedy stále rovně). Hned za rohem se ale musíte vypořádat s velkým pavoukem a zombií. Za druhými dveřmi číhá ještě odporný brouk. Na konzole zvolte silové pole kolem pravého výklenku (starboard alcove) a vyjděte ze dveří. Na první křižovatce zahněte vlevo, zabte zombii a na další křižovatce najdete po levici hypospray. Pokračujte dál, na křižovatce zastřelte velkého pavouka a jděte stále rovně. Na druhé křižovatce zahněte vpravo. Běžte pořád rovně až k velkému pavoukovi. Za ním seberte hypospray a vlezte do průlezu. Sjeďte dolů výtahem a na konzole deaktivujte reakci v dilithiové komoře a potvrďte OK. Vyjeďte výtahem zase nahoru, prolezte zpět průlezem a připravte se na uvítací zombii. Pak běžte opět stále rovně a na druhé křižovatce zabočte doleva. Na první křižovatce zahněte vpravo, vezměte si hypospray a pokračujte v původním směru. Hned za dveřmi číhá zombie. Běžte až na konec chodby a tam zahněte vpravo a běžte do dveří. Na panelu zvolte silové polem kolem centrálního ovládacího stolu (center control table) a sjeďte dolů výtahem. Vyjděte ze dveří. Hned na první křižovatce si Vás podá zombie hlídající hypospray. Běžte rovně a za druhými dveřmi se připravte na útok další zombie. Zahněte tu vlevo a doběhněte až k hyposprayi. Vstupte do strojovny, dojděte k centrálnímu ovládacímu stolu, stiskněte panel a potvrďte OK. Zvládl jste to, poručíku!

Autor:Martin Kovář
Navštivte domovskou stránku autora.



Počet zobrazení: 3
Přidáno dne: 29.10.2005