Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



7 Days a Skeptic
A) Několik rad na začátek
  1. 7 Days a Skeptic je pokračováním jiné výborné adventury, 5 Days a Stranger. Pokud ji už máte projetou, zážitek z 7 Days je o nějaký ten kousek lepší, proto (a taky kvůli malé velikosti) byste si měli nejdříve sehnat původní hru.
  2. Ukládejte. Ve hře se dá umřít, ze začátku spíše ne, ale později velice snadno. Většinou stačí ukládat, když jste ve výtahu , případně na povrchu lodi.
  3. Podívejte se na mapu. Rychle pochopíte, co kde je. Mapa je skoro vždy vedle výtahu, není těžké ji najít - prostě jděte doleva (na bydlící palubě je v jídelně).
  4. V některých fázích hry budete muset použít počítač. Stačí prostě napsat příkaz a kliknout na OK (pro seznam příkazů napište "help").
  5. V některých fázích hry vás bude nahánět psychopatická vraždící stvůra. Nemusíte ji vůbec konfrontovat, můžete ji omráčit. Je ale všude na lodi, může za vámi do každého spojovacího sektoru, a to z poměrně náhodného směru. Proto dávejte pozor.
B) Vlastní kampaň

1) Neděle
Vylezte ze své pracovny. Potom se automaticky podle hlášení přesunete do konferenční místnosti, kde se dozvíte, že jste ve vesmíru objevili neznámý objekt. Protože může jít o těleso, které nepochází ze Země, i když je hranaté a tedy vyrobené, může tady jít o první kontakt s mimozemšťany. Jako lodní psycholog budete tedy spolu s důstojníky sledovat prozkoumání tělesa.
Zůstaňte na operační palubě a jděte nahoru na můstek. Zazvoňte na zvonek vedle dveří do kapitánovy ubikace (vlevo). Trochu si s ním pokecejte a když vyjdete, sjeďte výtahem na komunální palubu. Tady doprava do své kanceláře a pokuste se otevřít stůl. Vyruší vás hlášení, po jeho vyslechnutí se dejte výtahem až dolů k energetickému jádru. Tam se dejte doprava, až potkáte kapitána s Angelou a Adamem. Ukážete jim cedulku, která poměrně jasně určuje obsah krabice, a všichni se rozejdete.

2) Pondělí
Seberte ze stolu sadu šroubováků. Jděte doleva a zase vlevo zjistěte, že výtah nefunguje. Dejte se tedy doprava do jídelny. Z jídelního automatu vemte kontinentální snídani a použijte ji na stůl, zůstane vám máslo. Potom použijte šroubováky na velký železný kryt ve stěně. Vlezte dovnitř, projděte až na výtah. Použijte máslo na objekt ve tvaru meče. Potom ten meč vytáhněte, výtah zase funguje. Vraťte se do jídelny, potom vyjeďte výtahem na operační palubu a jděte na můstek. Promluvte si s dámami, zvláště o komunikátorech.
Vraťte se do jídelny (je na obytné palubě) a promluvte o tom samém i s Adamem. Dostanete kartičku. S tou sjeďte na inženýrskou palubu a jděte se podívat až k tajemné krabici. Použijte žlutou kartu na vzduchový uzávěr.
Tady za sebou zavřete levým přepínačem, otevřete skříňku, oblečte EVA skafandr a otevřete pravým přepínačem. Vylezte ven. Připněte se k zábradlí, přejděte k žebříku, odepněte se (rukou) a připněte se k vertikálnímu zábradlí. Vylezte nahoru a zjistíte, že překážka na stožárech nebylo nic jiné než kapitán.

3) Úterý
Vyslechněte rozhovor o mrtvole a skříňce, kde se členové posádky začínají navzájem podezřívat. Sjeďte na inženýrskou palubu a přes vzduchový uzávěr vylezte ven z lodi. Tady choďte připoutaní vždy, když to jde. Vylezte nahoru ke stožárům a poslechněte si vraždu v přímém přenosu (anebo si jenom odskočila na záchod ?). Slezte dolů a ještě jednou dolů. Jděte až nad kroužek zachycený na šroubu. Odpoutejte se od zábradlí a pomocí klipsny si podejte kartu od kapitánovy ubikace. Připoutejte se k zábradlí a vraťte se do lodi.
Vyjeďte na operační palubu na můstek a automaticky promluvte s Angelou. Použijte kapitánovu kartu na panel vedle jeho dveří. Z postele seberte kódovací knížku, vyjděte zpátky na můstek a dejte ji Angele. Adam vám poví, že viděl kapitána živého, i když je mrtvý. Je konec dne, takže jdete spát.

4) Středa
Po krátké poradě, při níž se William vysloví proti vám, vyjděte ven. Zahlédnete Serenu, jak jde do výtahu, ale mohlo se vám to taky jenom zdát. Sjeďte na bydlící palubu a jděte si do jídelny dát nějaký oběd. Dostanete jej i s červenou polevou. Trochu zašpárejte do jídelního automatu šroubovákem a vypadne celá ruka, nejspíš ženská.
Vyjeďte na komunální palubu a vstupte do ordinace lodního doktora Williama. Povězte mu o svém zajímavém nálezu a on vám za ruku dá emitor ultrafialového světla. Sjeďte zpátky do jídelny a posviťte si na jídelní automat. Vlezte do šachty a posviťte i na stěnu. Vyjeďte výtahem zpátky na komunální palubu a posviťte na kanálek v podlaze. Šroubovákem odklopte panel ve zdi a najdete Serenu. Není sice celá, ale stačí to, aby vás dostala do vězení.

5) Čtvrtek
Po krátkém rozhovoru s Angelou se octnete v cele. Nejdříve utrhněte tyč ze stěny, potom promluvte s Angelou. Ptejte se na pravého vraha, proč ho nechává na svobodě. Řekněte, že na lodi by mohl být i někdo úplně jiný. Koncem rozhovoru přijde i kapitán a zakroutí Angele krkem. Jakmile se budete moci ovládat, neváhejte, seberte omračovací pistoli a použijte ji na Barryho. Teď se s ním můžete honit po celé lodi, mnohem lepší je ale jít doprava k jádru a chovat se do stínu roury. Kapitán by měl přijít zleva a nevšímat si vás. Stoupne si pěkně k zábradlí a bude koukat do světla. Vemte ho tedy zezadu tyčí.
Teď budete muset sehnat oba zbylé členy posádky. Adam je v šachtě u jídelny, William zase zamčený u sebe doma (prostřední dveře v na bydlící palubě). S druhým jmenovaným se setkáte až na můstku. Tam se dohodnete na plánu pro další den (chystáte se utéct v únikovém modulu) a rozejdete se.

6) Pátek
Williamovi to nějak trvá, Adam už je nervózní, takže sjeďte na bydlící palubu a podívejte se, co to vytéká zpod Willových dveří. Sice jsou zamčené, ale existuje způsob, jak zámky obejít (to vám řekne Adam). Jděte do kapitánovy ubikace a použijte konzoli ve stěně. Abyste mohli otevřít dveře, budete muset získat přístup do speciálních funkcí (příkaz "captain"). Potřebujete šestimístné heslo, které jde docela snadno zjistit pomocí příkazů "date" a "email". Pro ty netrpěliné: je to 280730. Počítač vypněte příkazem "exit" a jděte se podívat do Williamovy kajuty. Najdete poměrně chaotický, spíše červený obrázek. V něm automaticky vyhlídnete kartu, můžete hned s klidem odejít.
Vraťte se za Adamem. Po dost dlouhém rozhovoru (nic, co by nespravily 3 Escapy) vás čeká nemilé překvapení a možná i loading. Adam totiž spadne do vesmíru a vy, pokud do 5 sekund nezmáčknete páku vedle poklopu, taky. Pokud ji zmáčknete, vítejte v sobotě.

7) Sobota
Probudíte se v kapitánově oblíbeném masážním křesle, připoután koženými přezkami. Třikrát se zatřepte, abyste se pokusili uvolnit, nakonec vyklouzne alespoň levá ruka. Až William položí na stolek vedle vás skalpel, vemte ho. Počkejte, až bude zase ťukat na počítači, a píchněte ho do nohy.

8) Neděle
Prohoďte pár slov sám se sebou, potom i s Williamem, seberte omračovací pistoli a vydejte se zabít bestii. Co nejrychleji se dostaňte ke konzoli v kapitánově kajutě a ze speciálního menu nechte zasunout komunikační stožáry - bodce. Spěchejte na inženýrskou palubu (tady to monstrum skoro určitě potkáte) a do vzduchového uzávěru. Oblečte EVA suit.
Okamžik poté by měl přijít zabiják, hned, jak ho uvidíte, sepněte pravý přepínač. Venku ho vylákejte nahoru na stožáry (stačí jít mezi ně až na horní okraj, a když na ně vstoupí i on, ustoupit doprava). John DeFoe je mrtvý, jeho duše však ne - a musí být zničena. Slezte dolů a zase dolů a panenku hoďte do výfuku.
Vraťte se dovnitř, oblečte uniformu a vychutnejte docela vypečený . . . . . konec.

Autor:Triple T



Počet zobrazení: 11
Přidáno dne: 11.11.2005